Saturday, July 17, 2010

За водата и храната

Винаги съм се чудел защо хората казват: "Докато се яде не се пие вода" И години наред аз търсех логика в тази теза. И накрая разбрах, че тези които го казват просто не обичат супа. Спекли са се жестоко. А ако ядат супа, то практически са ме лъгали за водата и храната.

Позицията (ми) се изхожда от факта(как го прави не знам), че една голяма част от супата, логично е вода. Другата част от супата е сварен продукт или субтакъв. Следователно ако трябва да обобщим, супата е вода и храна в едно. И хората масово се хранят с нея въпреки предписанията да не го правят!

И няма повод след като хората консумират масово вода и храна под формата на супа, да не го правят с вода и храна като отделно поставени на масата продукти. Ето тук се разпада цялата легенда и аз тържествувам.

Благодаря за търпението и и неразбирането на тезата ми:)

1 comment:

  1. Здравейте! топъл поздрав.
    Блогът ви изглежда добре.

    Надявам се получат успеха през цялото време.

    ReplyDelete